این پرسشنامه که با هدف ارزیابی مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان ها ایجاد شده است و شامل ۸ معیار به شرح زیر می باشد: معیار اول : حمایت و رهبری مدیریت عالی سازمان معیار دوم : برنامه ریزی استراتژیک معیار سوم : تمرکز بر روی مشتری (مشتری مداری ) معیار چهارم : شناسایی و آموزش کارکنان معیار پنجم : توانمند سازی ( قدرتمند سازی ) کارکنان و کار تیمی معیار ششم : اندازه گیری و تجزیه و تحلیل کیفیت معیار هفتم : بیمه کیفیت معیار هشتم : پیامدهای بهبود کیفیت و بهره وری 5 ص ورد .




اجناس فوق العاده معیار ,کیفیت ,مدیریت ,فراگیر ,پرسش ,مشتری ,کیفیت فراگیر ,مدیریت کیفیت ,کیفیت معیار ,فراگیر tqm ,پرسش نامه ,مدیریت کیفیت فراگیر ,نامه مدیریت کیفیتمنبع

مقاله انگلیسی+ترجمه: مفاهیم قواعد جدید کفایت سرمایه برای مدیریت پورتفولیوی دارائیهای اعتباری

پرسشنامه اعتماد سازمانی

آدینه ریاضی ششم ابتدایی برای دی ماه (هفته دوم)

دانلود آپدیت و بروز رسانی مگادیتابیس 2015

رام ET-86V2G-A23-V1.2

شرکتهای حسابداري

دانلود کتاب دفاع گرونفلد Chess Explained-The Grunfeld.pdf

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اجناس فوق العاده خرید اینترنتی آلفا 2 خدمات طراحی رابط کاربری adelynn87on3vb1 Site بهترین سایت مجله روز تخفیف hamengroup خدمات انجام طرح توجیهی