این پرسشنامه که با هدف ارزیابی مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان ها ایجاد شده است و شامل ۸ معیار به شرح زیر می باشد: معیار اول : حمایت و رهبری مدیریت عالی سازمان معیار دوم : برنامه ریزی استراتژیک معیار سوم : تمرکز بر روی مشتری (مشتری مداری ) معیار چهارم : شناسایی و آموزش کارکنان معیار پنجم : توانمند سازی ( قدرتمند سازی ) کارکنان و کار تیمی معیار ششم : اندازه گیری و تجزیه و تحلیل کیفیت معیار هفتم : بیمه کیفیت معیار هشتم : پیامدهای بهبود کیفیت و بهره وری 5 ص ورد .




اجناس فوق العاده معیار ,کیفیت ,مدیریت ,فراگیر ,پرسش ,مشتری ,کیفیت فراگیر ,مدیریت کیفیت ,کیفیت معیار ,فراگیر tqm ,پرسش نامه ,مدیریت کیفیت فراگیر ,نامه مدیریت کیفیتمنبع

مقاله انگلیسی+ترجمه: مفاهیم قواعد جدید کفایت سرمایه برای مدیریت پورتفولیوی دارائیهای اعتباری

پرسشنامه اعتماد سازمانی

آدینه ریاضی ششم ابتدایی برای دی ماه (هفته دوم)

دانلود آپدیت و بروز رسانی مگادیتابیس 2015

رام ET-86V2G-A23-V1.2

شرکتهای حسابداري

دانلود کتاب دفاع گرونفلد Chess Explained-The Grunfeld.pdf

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی آی مارکت کتاب صوتی اشتراک مطالب بهترین خدمات برش برنج کسب درامد سایت جدید تخفیف بروز ترین اطلاعات و مطالب و خبر در همه زمینه ها mizkade برنامه هاي شبكه هاي اجتماعي خرید انواع گاو صندوق خانگی